Direktlänk till inlägg 21 februari 2014

Morgonens kraftfrågor

Av lifecoach - 21 februari 2014 09:07

God morgon alla underbara medmänniskor. Idag är det fredag. En dag som många ser fram emot och längtar efter. Fast varför inte tillåta att alla veckans dagar känns så? Detta ämne kommer jag ta upp vid ett senare tillfälle.

Nu kommer jag förmedla Morgonens kraftfrågor:


1. Vad är jag nöjd med i mitt liv just nu? Vad är det med det som gör mig lycklig?

Hur får det mig att känna mig?


2. Vad är jag glad över i mitt liv just nu? Vad är det med det som gör mig entusiastisk?

Hur får det mig att känna mig?



3. Vad är jag stolt över i mitt liv just nu? Vad är det med det som gör mig stolt?

Hur får det mig att känna mig?



4. Vad är jag tacksam för i mitt liv just nu? Vad är det med det som gör mig tacksam?

Hur får det mig att känna mig?



5. Vad är det jag njuter mest av i mitt liv just nu? Vad är det med det som jag njuter av?

Hur får det mig att känna mig?



6. Vad är jag hängiven inför i mitt liv just nu? Vad är det med det som gör mig så hängiven?

Hur får det mig att känna mig?


7. Vem älskar jag? Vem älskar mig? Vad är det med det som gör mig kärleksfull?

Hur får det mig att känna mig?


Som vanligt ta god tid på dig att besvara dessa frågor och var ärlig mot dig själv, det är ju för din egen skull du gör detta.

Önskar Er all lycka och kärlek och att Ni får en underbar dag.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lifecoach - 10 mars 2014 08:43

    TANKAR STYR VÅRA LIV   Tanken styr dig allt du kan föreställa dig, du blir vad du tänker, som du tänker blir du. Innan vi gör någonting i vårt liv uppträder det först som en tanke, dina tankar avgör vad du ser.   När du skapar någo...

Av lifecoach - 6 mars 2014 17:40


 

Av lifecoach - 4 mars 2014 21:38


 

Av lifecoach - 2 mars 2014 23:00


 

Presentation


Här kommer jag skriva om:
- olika coaching tips,
-mål/visioner/drömmar.
- Bli din egen coach,
- Bli din egen ledare
- Ta tillbaka kontrollen av din hälsa, välmående, relationer,ja, hela ditt liv.
- Positivt tänkande.
- Affirmationer
- Kost

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27 28
<<<
Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards